Free background from VintageMadeForYou

fredag 30. juni 2017

Utfordringen i Juni

Hei :-) 
Nå er det slutten av Juni og på tide å poste bildet av utfordringskortet denne måneden.
Bente har postet sitt nydelige bidrag her.

Utfordringen hun ga meg var å lage et monokromatisk kort, og bruke en rad fra dette bingobrettet under .

Bingobrettet er hentet fra Kreativ scrapping

Jeg valgte å bruke Perler,bånd og embossing :-) 

Og her er mitt bidrag :-) 

Kartongen jeg har brukt her har en hvit kjerne,nydelig når du embosser ,og pusser over lett med sandpapir etterpå .

Materialer: 
Kartong: DCWV neutral stack ,i 2 fargetoner,ltt matt sølv restepapir
Perlepynt: Fra Upstairs , øyenstikkerne er ukjent
Dies : Spellbinders 
Embossing : ukjent plate 
Annet: En liten bit bånd , Gratulerer stemplet med distress ink weathered wood

Nå er det sommer og sol(forhåpentligvis ), og denne gang skal jeg velge en utfordring.
Og siden det tross alt er sommer,så velger jeg temaet Clean and simple scenic .På godt norsk ,et enkelt landskapskort uten for mye pynt og dill :-) 
Fristen blir til 31 August .

Da er det bare å nyte sommerdagene og takk til deg som tok turen innom for en liten kikk :-) 




1 kommentar:

BenteS sa...

Åh Else, noe så vakkert!
Fantastisk flott resultat av oppgaven!
Skjønne detaljer du har valgt, og den embossingfolderen var helt nydelig :))

Fikk litt hetta med en gang jeg leste hva du ville vi skal prøve oss på i neste utfording, men dette er spennende og utfordrende - bare å gå i tenkeboksen ;))
Gleder meg!