Free background from VintageMadeForYou

fredag 9. juni 2017

To konfirmasjonskort og ett litt uvanlig kort

Hei 😊
Her er de to siste konfirmasjonskortene jeg laget i år .
De var til to jenter med interesse for hest.
Jeg brukte samme papirer og samme pynteelementer ,bare forandret litt på oppsettet slik at de ikke ble helt like .



Materialer: 
Ark: Bazzil ,sort kartong ,hvit color copy 250g 
Mønsterark: Prima Butterfly collection
Motiv: Fra gruppa Digistamps på fb og heste silouett fra internett
Tekststempel: Kort og godt
Div annet : perlepynt,blomster satengbånd

 Og sÃ¥ et litt uvanlig kort til Ã¥ være meg.
Var veldig uvante farger Ã¥ jobbe  med ,men gøy var det Ã¥ teste ut farger som er litt annerledes enn det jeg er vant til .

Materialer:
Ark: Panduro hobby kartong og div kartonrester i forskjellige frager
Stempel og dies: Freehand florals fra WPlus9 design
Stempelputer: Adirondack dye ink og Distress ink
Tekst: kuttet ut med Silhouette Cameo

Det var det for denne gang.
Takk for at du tittet innom bloggen,og ha en fin helg :-)  




1 kommentar:

BenteS sa...

Flotte konfirmasjonskort!
Jeg likte så godt hesten du har kuttet :))
"Retro"-kortet er skikkelig kult, fine farger :))