Free background from VintageMadeForYou

søndag 23. juli 2017

Utfordring CAS scenic

Hei ! 
Nå nærmer det seg slutten av måneden , og jeg har gjort klar kortene til utfordringen mellom meg og Bente
Selv om det er sommer så er det alltid tid til litt scrapping, og spesielt når været ikke har vært helt optimalt.

Jeg laget to kort til denne utfordringen .
Denne typen kort er en favoritt å lage.
Det er noe med å blande fargene og skape landskapene som er utrolig fascinerende.
Uansett hvilke medium en bruker..distress,distress oxides, panpastel m.m.

Første kortet ut er faktisk et julekort .
Selv om det er sommer,så er det greit å begynne sånn smått med julekortene 😊
Materialer:
Papir: Sort kartong,250 g color copy og hvit Bazzil
Stempler: Fra et engelsk stempelblad ,ukjent tekst
Blekk: Distress oxide inks ,Versafine onyx og hjemmelaget glimmermist


 Neste kort er sterkt inspirert av Michelle Zindorf.
Hun har noen fantastiske fremgansmåter på bloggen sin.
Materialer:
Papir: 250 g color copy,mørk blå kartong og lys blå  Bazzil
Stempler: Stampscapes,tekst og høye blomster ukjent
Blekk: Distress oxides,versafine onyx og hvit gelepenn

Nå gleder jeg meg til neste utfordring :-) 
Alltid spennende!

Så vil jeg si takk til alle som er innom og kikker her på bloggen min!!
Så til neste gang.. ønsker jeg dere en fortsatt fin sommer 😎







1 kommentar:

BenteS sa...

Flott løsning på oppgaven, Else!!
Kortene er nydelige begge to, men jeg falt helt for det siste :)) :)) <3 <3
Vakkert,så fine farger!
Blir en stund til du ser min løsning, men jeg har jo ennå god tid på meg.... ;)