Free background from VintageMadeForYou

lørdag 8. februar 2014

Julekort og oppdatering

Skulle egentlig skrevet dette lille innlegget i går,men formen var ikke helt på topp.
Fremdeles ikke helt tipp topp ,men litt bedre:-)

Fikk laget to julekort i januar.

Begge er laget ved å bruke en del restepapir .

Her har jeg hentet frem et stempe,l fra Nellie Snellen, som jeg ikke har brukt på et par år.
Denne søte dragen heter Smookie.
Har også funnet frem clippunchene fra skuffa.
Motivet er fargelagt med Distress ink.


Ellers så lovet jeg en liten oppdatering på nyttårsforsettene mine.
1. Har vært god på å oppdatere her inne etterhvert som jeg har laget ting .
2.Jeg har ikke fått laget tre julekort,det ble to :-)
3.Forberede til neste års marked....tja..litt oversikt på papiret har jeg ;-)
4.Lage til kortlageret...nei,desverre..
5.Bruke restepapir ,og tenke seg grundig om før en kjøper nytt papir..Ja, det har jeg overholdt :-)

Alt i alt ..ikke så verst..
Fullført nesten alle forsettene mine :-D

Er allerede godt i gang med denne månedens kort :-)
Med god hjelp av den lille Silhouetten min.

Ønsker alle sammen en god helg!!




1 kommentar:

Kokosbollerina sa...

Så god du er som begynner med julekortene allerede nå! Og de var veldig fine. :)