Free background from VintageMadeForYou

onsdag 19. februar 2014

Flere julekort

Jeg er fremdeles i julekort modus.
Så da blir det julekort denne gangen også.
Det er så gøy å leke seg med Silhouetten min.
Denne gangen har jeg bare kuttet med den.
Alle kuttefilene er fra Monica Bjørks utrolige utvalg .


Stemplet et lite snøkrystall motiv i midten.Dette ble dekket av Diamond Glaze.



To like kort.
Motivene er gratis fra nettet.
Teksstemplene er fra norsk Stempelblad.
De små tekstene passer veldig godt med word window punchen min :-)

Ellers så ønsker jeg dere alle en kreativ dag :-)

2 kommentarer:

Kokosbollerina sa...

Nydelige kort, likte spesielt godt snøfnuggkortet! Du er så flink som lager julekort nå. :) Ønsker deg en super dag. Klem :)

Scrappegal sa...

Så nyyyydelige kort da, Else!!! Kjempeflotte!!