Free background from VintageMadeForYou

torsdag 11. januar 2018

Utfordringen

I dag vil jeg vise frem min løsning på utfordringen mellom Bente og meg.
Det var min tur til å utfordre før jul,og vi satte datoen langt frem pga jula.
Utfordringen var: lag et elegant kort med metallic elementer og en stor sløyfe. 
La deg inspirere av Amazing paper grace ( eller andre i samme stil) .

Men nå er jeg ferdig med mitt kort og vil gjerne vise det :-) 
 Her er det : 
Teksten har jeg embosset to ganger for å få litt mer dimensjon.

Og nærbilde av sløyfen :-) 


Materialer:
Color copy 250 g hvit
Gull speilkartong fra Søstrene Grene
Rødt sløyfebånd fra Europris
Tekstempel fra Norsk stempelblad
Spellbinder dies : Gold elements dies
Div: Vintage knapp og gull embossingpulver

Ønsker dere som kikker inn en riktig fin kveld !
Nå skal jeg kose meg litt på hobbyrommet ,og leke litt mer med distress oxidene mine :-) 

1 kommentar:

BenteS sa...

Wow, så flott og elegant kortet ble! Bestått, bestått!
Nydelig sløyfe!
Min løsning kommer i morgen - eller lørdag.
Men det har gått meg hus forbi at "metallic" skulle være et element, så det får jeg heller få trekk for... ;))