Free background from VintageMadeForYou

mandag 1. januar 2018

Godt nyttår !!

Hei alle sammen !

Godt nyttår og takk for det gamle !

Nytt år og nye muligheter.. Nyttårsforsett ,tja, kanskje det måtte være at jeg må bli flinkere å oppdatere her inne alle de kreative krumspringene jeg tar,hehe.
For må innrømme at bloggen er blitt kraftig forsømt i det siste.. ikke har jeg vært flink til å huske å ta bilder av det jeg har laget heller. 

Så starter det nye året med bilder av noe av det som ikke kom på bloggen i fjor.

Begynner med dette..
Fikk en bestilling på skilt/bilde til en bryllupsdag. Bildet skulle stå på et godteribord ,og hun som bestilte hadde teksten klar. Ellers så var det ganske så frie tøyler. Og etter mye tenking ,ble dette resultatet.
Teksten er kuttet i vinyl og lagt utpå rammeglasset.
De som kjenner meg godt ,vet at jeg elsker å lage blomster i papir .Så dette var et prosjekt jeg koste meg med. 

Materialer: A4 dybderamme fra ikea.
Papir i forskjellige farger
Vinyl fra CreativeArt

På sensommeren fikk jeg også en bestilling på to gensere fra ei venninne . 
På den ene ville hun gjerne ha litt humoristisk tekst om Dachshunder,og på den andre bilder av sine to hunder.
Kanskje disse er blitt vist her inne tidligere,men kan fint vises igjen. 
Jeg ble ganske fornøyd med genserne.


I juli i fjor var jeg så heldig å få kjøpt meg hele settet med alle 24 fargene i distress oxid ink.
Elsker de stempelputene <3 
Og her har jeg heller ikke vært særlig flink til å oppdatere hva jeg  har laget med de.
Har ihvertfall bilde av et kort : 
Her har jeg lekt meg med å lage bakgrunnen selv ved hjelp av oxidene. 
Dette er noe jeg kommer til å bruke mer av i året som kommer .
Det er så mange spennende teknikker å utforske med disse stempelputene.

Ønsker dere alle sammen en fin dag og et godt og veldig kreativt nyttår !!



1 kommentar:

BenteS sa...

Godt nyttår kjære Else!
Så mye fint du har gjemt unna - godt at det kommer fram i lyset etterhvert ;))
Blomstene på bildet i rammen er bare vidunderlige! Dette er du virkelig god på!
Gleder meg til masse mer inspirasjon og kunnskap fra deg i det nye året <3