Free background from VintageMadeForYou

lørdag 5. mars 2016

Diverse bursdagskort

Tid for et samleinnlegg igjen.
Når en ikke blogger så ofte ,så hoper det seg gjerne opp med kort en vil vise frem.
Nå har jeg endelig fått klargjort de,så her kommer utvalget :-)

Mottakeren av dette kortet liker å reise, og driver med mink.


Denne jubilanten liker å gå tur i skog og mark , har vært politi og liker å stelle i hagen.
Motivet er fargelagt med promarkers.
Blomstene er fra Altenew, og stemplet opp i diverse distress inks.
 Tekststemplene på sidene er fra Norsk Stempelblad

 Motivet i bakgrunnen er fra Stampscapes ,og fargelagt med både promarkere og pan pastels.


Et elegant kort til en fin dame :-)

Sommerfuglen er fra Indigoblu.
Stemplet den opp med embossing ink ,og så embosset den med sort embossingpulver.
Fargela den så med Derwent metallic blyanter.Strøk fargen ut med vannpensel.
Bakgrunnen er laget med panpastel gull farge på arket.

Et uglekort til ei som elsker ugler.
Bakgrunnen er laget med gull ark og en embossingfolder fra et engelsk stempelblad.
Spellbinder dies er brukt på det lilla laget,og notelaget.
Ugle diesen fant jeg på panduro ,og falt for den med en gang (ugler er bare herlige ).


Og så ønsker jeg dere som er innom og leser dette en riktig god helg.
Blir ikke lenge til neste innlegg,og det blir et om dekorerte lys :-)
Takk for at du tittet innom :-)

1 kommentar:

BenteS sa...

Herlig land så mye flott du har laget, Else! Umulig å velge en favoritt her, alle kortene er bare utrolig fine og forseggjorte :))
Når jeg endelig har internett-forbindelse - så vidt det funker :( - måtte jeg inn å se hos deg!
Klem fra meg på tur "ut i det blå" :))