Free background from VintageMadeForYou

mandag 14. mars 2016

Decoupage til mamma

Jeg nevnte tidligere at jeg ikke bare lager kort .
Så forrige innlegg viste jeg frem noen av lysene jeg  lager.
Og denne gangen vil jeg vise frem noe jeg laget til min mamma :-) 
Nemlig et brett dekorert med serviett og en matchende boks fylt med krepp papir roser .

Brettet har jeg laget selv med å lime sammen pinner fra Biltema.
Dekorert det med decoupage lim og serviett.
Kantet med bånd som passer.
Hermetikkboksen har fått samme behandling som brettet.
Rosene er brettet av krepp papir ,etter ide fra pinterest.
Limt så alle sammen på toppen av boksen.
Hver rose fikk så en liten perle i midten ,og hele buketten har fått gulltråd surret rundt seg tilslutt.


Nærbilde av rosene :-)


Decoupage er kjempegøy,og definitivt noe jeg kommer til å lage mer av :-)

Takk for at du tok turen innom bloggen ,og ha en fin kveld videre :-)


1 kommentar:

BenteS sa...

Fantastisk fint, Else! Både brett og roser!
Ja, decoupage er artig å holde på med ;))