Free background from VintageMadeForYou

mandag 28. oktober 2019

Utfordringen for Oktober

Hei !
Nå er jeg ferdig med utfordringen jeg bestemte for Okober .
Det var : 

1: Lag et kort (valgfritt tema) med denne teknikken:

2: Lag en serie med 10 pakkelapper (like eller ulike) til jul .

Jeg hadde mange forsøk før jeg fikk sånn tålig dreisen på teknikken.
Jeg valgte å lage det som julekort ,siden julen nærmer seg .

Her er mine kort:

Materialer: 
Stempler :Bakgrunn  fra Impression obsession og Snøstjerne fra Stampendous
Tekst: Digital stempel fra The Ton
Papir: Sort,hvit og matt sølvkartong 
Annet: Klart og hvitt embossingpulver

Her fikk jeg en fin reaksjon i gullkartongen når den ble varmet opp med varmepistolen.
Den fikk et regnbueskinn i seg av varmen ,og det synes jeg ble så fint .

Materialer: 
Stempler: Bakgrunn og tre vise menn fra Kort og godt(?)
Dies: Kort og godt eller Kaboks ?
Papir: Sort,hvit og gull kartong
Annet: Klart og sort embossingpulver

 Og så var det andre del av utfordringen.
Merkelapper til jul .

Materialer: 
Motiv: Fra Once in the Forest Fra The Hungryjpg
Tekst: Digital stempel fra The Ton
Papir: Hobbykartong og sorte merkelapper fra Upstairs,
restepapir
Annet: Noter embossingfolder (preget merkelappene med)
Cosmic shimmer gilding polish (fremhevet preginga med )
Rødt glitterlim og litt kunstig snø 
Martha Stewart gren punch

Nå er jeg spent på neste utfordring :-) 

Takk til dere som kikket innom ! 




1 kommentar:

BenteS sa...

Vel blåst, Else!
Denne utfordringen klarte du med glans!
Kortene ble flotte, og min favoritt er det med gullfarget bakgrunn - så fint skinn i kartongen :))
Pakkelappene er også nydelige.