Free background from VintageMadeForYou

onsdag 9. mai 2018

Crazy Tim Holtz bursdagskort

Lenge siden et blogginnlegg nå :-) 
Utfordringen mellom Bente og meg ble utsatt en måned,har vært ganske hektisk for begge :-) 

Men har jo noen kort på lager som ikke er vist her på bloggen .
På disse kortene har jeg brukt de utrolig tøffe og morsomme stemplene til Tim Holtz : Crazy birds ,Crazy cats og Crazy things.

På det første her har jeg brukt Crazy Birds .
Fargela fuglen med distress ink.
Bakgrunnen er laget med resteark og falsk søm.
Teksten er et ukjent stempel.

Og bursdagskortet til min bror :-)
På dette kortet har jeg brukt Crazy cats,ballonger,slips og presang er fra Crazy things stempelsett.
Fargela alt med distress oxides .
Teksten er fra Norsk stempelblad.
Blomstene er fra Vintage roses fra Altenew.
Bakgrunnen er laget med en stensil og distress oxides.



Det var det for denne gang :-) 
Nå skal jeg kose meg med nytt stempeblad som jeg var heldig å få i posten i dag .
Takk for at du kikket innom! 


1 kommentar:

BenteS sa...

Skikkelig kule kort, Else!
Disse stemplene er bare så artige :))