Free background from VintageMadeForYou

lørdag 31. mars 2018

Utfordring Mars

Hei :-) 
Nå er det på tide å legge ut utfordringskortene vi skulle lage i Mars.
det var jeg som utfordret denne gangen ,og temaet var å bruke distress oxidene og lage et flere flere regnbuekort.

Ta gjerne turen innom til Bente`s blogg for å se de nydelige kortene hun laget .

Jeg fikk laget to kort ,hadde lyst til å lage mange flere,men det har vært litt hektisk i privatlivet.

Her er de : 
 Materialer: 
Sort og hvit kartong
Distress oxide ink
Tekst stempel ukjent
Klem :kuttet med silhouetten
Blomst: Build a rose die fra Altenew
Annet: Stensil,bling,embossingpulver

Lagde bakgrunnen ved hjelp av en stensil og oxid inks.
Sprayet den lett med vann for effekt.
Embosset teksten .
Fargela rose diecuten med distress oxid ink.

Materialer:
Hvit og sort kartong
Bazzil bling som kortbase
Teksten er laget på pc
Skyen er kuttet med en dies 
Annet: Nuvo drops 

Lagde bakgrunnen med distress oxidene.
Sprayet den lett med vann ,tilsatt litt perfect pearl pulver for shimmereffekt.

Netse måneds utfordring har Bente bestemt,og det blir :
Bruk Encaustic Art teknikk på et prosjekt'

. Det blir både gøy og spennende :-) 

Takk for at dere kikket innom !!

2 kommentarer:

BenteS sa...

Nydelige begge kortene, Else!
Min favoritt er kort nr. 2; så flott regnbue, og teksten talte rett til meg da du er min "regnbue"<3 <3...
Gleder meg til neste oppgaveløsning!

Elsemor sa...

Tusen takk ,Bente ! Setter utrolig pris på deg også <3