Free background from VintageMadeForYou

lørdag 29. mars 2014

Uglesmykke

Nå har jeg endelig fått laget ferdig uglesmykket som jeg begynte på i fjor.
Ble veldig fornøyd med det når det var ferdig.
Alltid gøy når jeg får ferdig et ufo(uferdig objekt) prosjekt ;-)

Min ugle er sterkt inspirert av dette nydelige smykket :-)

Jeg fylte 40 i februar ,og i bursdagsgave av min mor fikk jeg dette nydelige nettet.
Det har jeg ønsket meg veldig lenge,såpass at jula for et par år siden. fikk hun boka (på japansk :-D ) med mønsteret i.

Denne krakken har vår datter,som går design og håndtverk,redesignet.
Har desverre ikke før bilder,men krakken var stygg som juling.
En stålkrakk,med sort skai sete, litt revet opp og full av gamle malingsflekker.
Resultatet ble virkelig kult,med håndmalt mønster på setet.



Ønsker dere alle en kjempefin helg!


5 kommentarer:

Budeia sa...

Du er så flink og jeg er stadig like imponert over dine talenter!
Love U!!!
:)

Unknown sa...

Nydelig smykke Else! Kul krakk forresten :)

BenteS sa...

Ser at talentet ligger til familien ;-)
Nydelig håndarbeid fra dere alle.

Elsemor sa...

Tusen takk for ros og skryt:-)Ja,slekta vår er ganske så kreative av seg ;-)

Kokosbollerina sa...

Så flotte ting dere har laget alle sammen! :)