Free background from VintageMadeForYou

torsdag 27. mars 2014

Gavekort eske

I siste nummer av Ett Trykk var det mal på en eske til gavekort.
Jeg laget en kuttefil til Silhouetten av den malen.
I tillegg laget jeg kuttefiler til panelene.
Denne esken laget jeg til min brors bursdag.
Med plass til et spesial gavekort, og litt yndligsgodteri :-)


Banneret er en fil fra silhouetteonlinestore.com ,skrevet med Silhouette sketch penner, og så kuttet ut med maskinen.


 En enkel, kjapp eske å lage:-)

Etterhvert kommer jeg til å lage ,og dele filer jeg lager selv .

Og til slutt....Må bare vise dere dette.
Jeg var på produkt kurs/foredrag for Golden maling på Hobbyhimmelen.
Noen dager etterpå måtte jeg bare handle litt.
Gleder meg til å teste ut disse godsakene..


Jeg ser for meg at med disse fargene kan jeg lage noen flotte bakgrunner til kortene :-)

Ønsker alle en kreativ fin dag !!

Ps..glad for kommentarer og tilbakemeldinger ;-)


1 kommentar:

BenteS sa...

Flott eske, Else!