Free background from VintageMadeForYou

fredag 17. januar 2014

Et nytt kort og et ryddig scrapperom

I dag har jeg et nytt kort å vise frem.
Dette er laget med å maskere sammen flere av stemplene fra Stempelglede.
Notene er et cover a card stempel fra Impression Obsession.
Fargelagt med MCP teknikken.



Jeg har også brukt noen dager på å rydde og sortere en del på scrapperommet mitt.
Har vist frem bilder fra rommet mitt før,men det er kommet noe nytt og litt mere utstyr(deriblant garn)..

Nytt papir på pulten..Det er ganske så søtt og varmende å bli møtt av denne beskjeden fra Mini tidlig en morgen <3


Nå blir det masse bilder av rommet.





Stampscapes motiver laget med panpastel .Tidligere prydet disse holderen jeg laget til Stampscapes stemplene mine,men den ble ødelagt.Så nå venter disse bare på å komme i ramme.

Denne rommer utrolig mye.Til og med plass til perlebøkene og bladene mine.
Malingen og encaustic art utstyret er fremme i lyset.

Ny hylle...weeee.... og enda er det plass til mere i den ;-)

 Har ikke garndilla jeg,neida ..hih...

Hjemmelaget ink pad oppbevaring. Gamle cd hyller ,delt i to ,klippet så kartong til hyller.

Så fornøyd med promarker oppbevaringen kjøpt på Ebay :-)

Stampscapes motiver,laget med panpastel,venter på å bli montert på kort.


Oversiktlig og greit.

Her på Sørlandet snør det mye nå,så dagen i dag går nok med til skuffing og opptørking innimellom.
Men håper det kan bli en liten tur på scrapperommet senere.

Ønsker dere alle sammen en riktig så kreativ og god helg!!

1 kommentar:

Scrappegal sa...

WOW! Så flott rom!!!!
Her var det mange lure ideer å ta med seg videre!! Tusen takk for at du deler!!

Og wow, for et fint kort, og noen fine bilder du har lagd!!!! De må jo henge framme til alles inspirasjon og nytelse! ♡