Free background from VintageMadeForYou

søndag 17. februar 2013

One Layer card laget på treff

Fredag var det treff på Hobbyhimmelen her i byen.
Alltid kjempekoselig å være der.
Jeg skulle lage ferdig et kort ,og hadde bare å fargelegge motivet igjen.
Satte i gang med pan pastellen min og luktsvak sprit.
Etter en god stund var jeg ferdig,og tenkte at nå skulle jeg fiksere motivet med fiksativ, og ikke hårspray som jeg pleier å bruke.
Jada...katastrofe..motivet fløt utover..argh...!!
Kjempekjedelig :-(

Da var det å ta seg en runde i butikken ,og kjøle ned irritasjonen litt.
Noe måtte jeg jo lage,
Da ble det to one layer cards.
Og her er resultatet:



Bordene og bilen har fått skygge med pan pastel.

Jeg liker denne måten å jobbe med kortene på mere og mere.
Her er det fokus på stemplene, og presisjon.
Det er ikke rom for å gjøre feil,da må du begynne på nytt igjen.

Ha en fin kveld!
Legg gjerne igjen et lite spor etter deg i kommentar feltet ;-)


7 kommentarer:

selektivmutisme.blogspot.com sa...

Fine kort, Else :)))

Anonym sa...

Flink du er ;-)

Kokosbollerina sa...

Disse kortene er litt annerledes og kjempekule! :) Du er veldig god med stempelteknikker. :):)

lamhus sa...

Stilig

lamhus sa...

Stilig

lamhus sa...

Stilig

Elsemor sa...

Tusen takk,alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger :-) Setter veldig pris på det .