Free background from VintageMadeForYou

søndag 16. september 2012

Mitt nye hobbyrom/My new craft room

Nå er endelig rommet mitt ferdig, og allerede i bruk.
Så her kommer et bilderas.

My room is finally finished,and already in use.
So here comes a lot of pictures.


Rommet er ikke stort.1,7 m bredt og 3,8 m langt.
The room isn`t big.1,7 m wide and 3,8 m long.

Denne adopterte jeg fra min datters rom.En gammel Jysk benk.Litt større rom enn Ikea sin expedit.Så her er det masse plass.
This one I adopted from my daughters room.an old Jysk bench.Got bigger rooms than Ikea expedit.So here I\ve got lots of place for my stuff.


Ikea 


Her stod skapet før.Nå er det blitt data arbeidsplass,med expedit hyller under.
Drømmer om en ny laptop istedenfor denne stasjonære pc`n.

Here was the closet before.Now it`s a work space for pc,with expedit shelves under.
I dream of a new laptop instead of this stationary one.

 Bygel stenger for punchene mine.
Bygel punch storage.
 Stempel oppbevaring.
Stamp storage.
 Bygel stang med alle mine rub ons og stenciler lett tilgjennelig.
Bygel with all my rubons and stencils,easy access.
Og her er det jeg gjorde med de gamle cd hyllene.De er blitt oppbevaring for mine promarkers og stempelputer.
And here is what I did with those old cd storage units.They have become storage for my promarkers and ink pads.

 Magnet lister fra Biltema.Supert til å henge alle mine dieser på.
Magnet list from Biltema.Great to hang all my dies on.

 Min egen hjemmelagde papir oppbevaring.
My own homemade paper storage.
 Glitter!!!
 Elsker min Alex kommode.Ikea selvfølgelig;-)
Love my Alex dresser.Ikea,of course;-)
 Og mitt nye arbeidsbord.1,6 bredt og 85 cm dypt!!
And my new work table.1,6 wide 85 cm deep.Ikea!!

 Embossingfoldere og dies.


 Cd holder omgjort til stampscapes oppbevaring.
Cd storage converted to Stampscapes storage.

Sløyfebånd i lange baner.
Lots of ribbons!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Imponert!!! Både over mangfoldet og orden :) Stor klem

Kokosbollerina sa...

Hei! Sniker meg innom og hilser på! Takk for sist, hyggelig å bli kjent med flere lokale. Hobbyrommet ditt så helt supert ut med mange gode løsninger! :) Ønsker deg en flott kveld! Klem fra Kokosbollerina :)

Tante Ning sa...

Heisann. takk for sist!koselig å hilse på deg på scrappekvelden på hobbyhimlen :) så fint hobbyrom. fikk gode innspill til nye løsninger på mitt eget hobbyrom. Har du laget noe spesielt i det siste? hadde vært morro å sett et innlegg med noe av de tingene du har laget. mvh. porsgrunnjenta

Ymmeli sa...

God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra tante Ellen Merete.