Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 28. august 2012

Hobbyrommet/craft room

Jeg er så heldig at jeg har mitt eget lille hobbyrom.
Men er det ikke alltid slik at en skulle ønske en hadde større plass.
For utstyret og alt "stashet" vårt blir ikke akkurat mindre med årene,hehe :-)
Jeg begynte så flott med en liten kommode til papir ting og en til perlene mine.
Spisestua var en kjekk plass og holde på.
Så ble det en egen liten krok med bord og oppbevaring i spisestua,men den vokste jeg sannelig fort ut av.
Så fikk jeg et lite rom i 2 etg og var kjempefornøyd,men nå må det gjøres noe der også.
Ikke kjekt å våkne med et brak kl 7 en søndagsmorgen,for å finne ut av at den ene hylla hadde ramlet ned fra veggen.
KAOS!!!!
Her er bilder fra rommet mitt med en gang jeg fikk det.

I`m so lucky to have my own little craftroom.
But isn`t it always like that you wish for more space.
Because all of our equipment and stash is growing:-)
I started out with a little dresser for my paperstuff and one for my beading.
The dining room was a nice place to craft.
Then I got my little corner,with work tables and storage in the dining room,but I grew out of that fast.
Then I got a little room in 2 floor and was very happy,but now that need some renovating too.
Not fun to be waken at 7 am a sunday morning of a big bang,to find that one of my shelves had fallen of the wall.
CHAOS!!!
Here are some pictures of my room in the start.






Og slik ser det ut nå......
And this is now............








Dette skapet skal vekk!!
This closet will be removed!!

Som dere ser rotete ,kaotisk og mangler organisering.
Men takket være mange timer på Pinterest (er ikke hektet jeg,neida ;-)  ),
så har jeg endelig ideene klare.

As you see messy,chaotic and lack of organization.
But thanks to many hours on  Pinterest(not hooked,oh no ;-)  ), I have finally my ideas ready.

Og det inkluderer disse.....
And that includes these....




Kom tilbake og se resulatet om noen dager:-)
Be sure to come back and check out the finished result in a couple of days :-)


1 kommentar:

Unknown sa...

Venter i spenning :)