Free background from VintageMadeForYou

onsdag 26. oktober 2011

Smykker på bestilling

Hei!
For et par måneder siden fikk jeg en forespørsel fra en av tantene mine om jeg kunne lage noen smykker til henne.Hun hadde en del smykkedeler liggende ,og lurte på om jeg kunne få noe ut av de.
Jeg fikk frie tøyler,det eneste ønsket var friske farger.
Kjempegøy med slike utfordringer!


Her hadde hun sendt noen rader med stein chips.Det lå også noen store plastikkperler i pakken.
De passet utrolig godt sammen med dette smykket.
Her er det brukt netting søm.


Sommerfuglen fikk følge av rader med småperler og blomster glass perler.
Øredobbene er laget med brick søm.



Anhenget her er nydelig i seg selv,så her perlet jeg bare en lang lenke til å tre over hodet og festet anhenget på.


Skjellet her er fint med et enkelt kjede laget i spiral teknikk og festet er laget med peyote teknikk.

Mottakeren ble veldig fornøyd med arbeidet jeg hadde gjort, og det er jo ekstra gøy da !!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefine :) tenker de falt i smak ja.. hehe kjenner mora mi :)

Elsemor sa...

Tusen takk,Anett:-)