Free background from VintageMadeForYou

lørdag 29. oktober 2011

Høstmarkedet i Nodelandshallen

Hei!
Ja,nå er første dag av høstmarkedet over.
Har vært oppe og tatt en del bilder,desverre ble ikke alle like bra.
Men pytt,pytt,her er de....

På småbordene står mine ting,fikk solgt en god del kort:-)


Mamma og en del av hennes utvalg,.
Ludvig i midten er bare så skjønn <3


Flotte heklede grytelapper og fargerike sjal i bakgrunnen.

 Bodhild(svigermor),Oddmund(min kjære) og Odd(svigerfar).
Hun har et utrolig utvalg av selbu:-)


Babytøy i bakgrunnen.


Masser av selbu!!!


 Disse to har et utrolig utvalg av div steiner ,utrolig flott lærarbeid og hjemmelaget snop.





En herlig dame,som er reine veteranen her oppe.


 Helt på slutten av dagen.


Mange utstillere :-)


Spekemat også.


Masse flotte smykker!!


Odd og hans arbeider.Mange flotte kniver og sleiver.


Flere utstillere!

Håper mange tar seg turen opp og kikker.
Her er det masse julegavetips å hente :-)

Ha en fin lørdagskveld videre :-)

3 kommentarer:

Ymmeli sa...

Det står respekt av dette her altså. Så flinke dere er! Alle sammen! Skulle jo ha vært der å sett. Har en utfordring til deg: Hva er din dille?

Elsemor sa...

Tusen takk!! Hehe...min dille ,hm litt vanskelig,har så mange av de dillene.Akkurat nå så surrer det i hodet om maleteknikken one stroke flowers.Men ellers så er det vel smykkesteiner,stempler fra magenta og impression obsession(cover-a-card) og nå godterilaging til jul :-)

Anonym sa...

Hei Jeg var på høstmarkedet og kikket, og det var veldig flott =)
Trenger å spørre deg om en opplysning: Dere som er utstillere, går jeg ut i fra må foreta en påmelding av noen slag, og jeg trenger å komme i kontakt med noen i denne komiteen. Gav fra meg noen gjenstander som skulle returneres og erstattes med nye varer til en av utstillerne der, uten å få denne personens navn og nummer. Dumt av meg, spesielt siden ikke jeg har hørt noe fra vedkommene.. De har mitt navn og nummer selvsagt. Trenger rett og slett å komme i kontakt med noen som kan fortelle meg hva denne utstilleren heter. Kan du hjelpe meg? Ring meg gjerne: Marianne 97167571