Free background from VintageMadeForYou

søndag 31. desember 2023

GODT NYTTÅR TIL ALLE SAMMEN!!!

 Hei!

På årets siste dag,klarte jeg å komme i mål med utfordringene våre.

Dette året har vært tungt på så mange plan. 

Scrappelysten har vært så som så,og det har vært mye på det personlige plan .

Men nå satser jeg hardt på at dette nye året skal bringe mer scrappelyst ,og generelt mer glede i hverdagen :-) 

Og så over til kortene : 

Det første : 

Julekort i hvitt på hvitt,gjerne med detaljer i sølv eller gull.


Det andre kortet:

Julekort Staffeli eller Tag kort...

jeg valgte Tag kort.



 Det var årets siste kort.

Så kicker jeg igang det nye året med ny utfordring.

1.oppgave: Lag et lite knippe tekster til forskjellige anledninger,gjerne noen med pynt på ,slik at en enkelt kan bruke de på et kort :-) 

2.oppgave : Nytt år ,nye merkelapper til neste års julegaver.

Lag Shaker tags :-) 

Og så en liten ekstra oppgave (valgfri) : 

Ferdigstill kort som mangler innsider ,så mange du vil :-)

Jeg håper jeg får gjort unna en del her,for jeg har mange halvferdige kort liggende  :-D

 

Tusen takk til alle som har følgt med her inne ,og hjertlig velkommen inn i det nye året.


 





1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelig kort og tag, Else 😍😍
I følge nye utfordringer skjønner jeg at 2024 blir et år hvor vi skal rydde litt opp, hehe. Det et bra. Trengs hos meg også, altfor mange "ufoer" som ligger påbegynt men ikke ferdigstilt. Må bare ta fatt.