Free background from VintageMadeForYou

lørdag 1. oktober 2022

Ny måned ,nye utfordringer

 Utfordringen jeg laget er ferdig .

Jeg hadde valgt denne utfordringen: 

På begge kortene skal en bruke bruke noe du sjelden eller aldri har brukt før.

I tillegg til en fargeutfordring for hvert kort .

Her kan dere se Bentes flotte kort : Bentes kort 

Første kortet :

 Jeg fant frem en del ting ,deriblant stempler fra søstrene Grene ,som jeg aldri har brukt.

Og noen andre bladstempler jeg har hatt i mange år ,som er ubrukte.

Oxidene bruker jeg altfor sjeldent,de er jo så fine .

Og her er min løsning: 
Jeg valgte ut fargene blå,beige/sand og brun,i tillegg til gull.
 
Andre kortet : 
 

 Jeg glemte å ta bilde av tingene jeg brukte på dette kortet. 
I Jeg valgte litt av alle fargene ,i tillegg til sølv og holograf embossing pulver.

Rundt motivet brukte jeg et stempel og dies sett fra Altenew ,Sophisticated wreath.
Det har jeg hatt i ett par år ,uten å få brukt det :-) 
Motivet er fra en grafikkpakke fra the hungryjpg.
Bakgrunnstempelet er fra Impression Obsession.
 
Bente har valgt neste utfordring og den er enkel og grei:

Anything goes !

Takk for at du kikket innom her !



 


1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelige kort, Else!
Som vanlig har du løst oppgaven med glans :))
Er det ikke godt å få tatt i bruk utstyr som til nå bare har fylt skuffer og skap?
Favoritten min denne gangen er julekortet.
Det er bare så flott!