Free background from VintageMadeForYou

mandag 25. oktober 2021

Oktober utfordringen

 Hei!

Da er det tid for å vise månedens utfordring .

Denne gang ble jeg ferdig i god tid :-) 

Denne månedens oppgave var å lage kortene med valgfri bretteteknikk.

Og de eneste hjelpemidlene til selve brettingen er linjal,skjærebrett,saks og lim. 

1.kortet skulle være i tema Halloween

Bretteteknikken fant jeg HER 

Bretteknikken kalles Windshield wiper card.

Denne videoen på youtube inspirerte meg til forsiden.

Hadde ikke noe særlig halloween stæsj,så her måtte jeg en tur innom Farfar hill design for å finne noen gratis mønsterpapir og elementer. 



2.kort Julekort

Bretteteknikken til dette kortet ,fant jeg HER 
Teknikken kalles mirror fold card.

Papirene jeg har brukt er fra en blokk med origami papir ifra Søstrene Grene.
De er ganske tynne å jobbe med ,men skikkelig fine mønstre.

Blomstene har jeg laget og er ifra Heartfelt Creations stempel og dies sett.


(Beklager dårlige bilder,fargene kommer ikke helt til sin rett .)

Og så er det kommet til neste oppgave :-) 

Og her har jeg lyst til å lage Scenic cards (Natur kort)
På begge kortene.
Slå deg løs med blending,maling,distress,panpastels,stempler ...osv
Du velger selv hva og hvordan :-) 

Takk til deg som tok turen innom :-) 





1 kommentar:

BenteS sa...

Flotte kort, Else :)) Bra gjennomført som alltid!
Vittig at vi har valgt samme brettingen til ett av kortene, men funnet ulikt navn på den.
Gleder meg til å gå i gang med neste utfordring, den var bra...