Free background from VintageMadeForYou

fredag 26. mars 2021

Mars utfordringen

 Hei!

Ny måned , ny utfordring klar .

Jeg valgte denne månedens utfordring som var : 

1. Nå går det mot vår,så la prosjektet ( kort eller annet) ditt ose av vårfølelse .
I tillegg bruk noe fra stæsjet ditt (stempler,eldre ark,dies etc..)som du har hatt lenge .

2. Lag hva du vil til jul,med hvilken teknikk du vil bruke .

Her er min løsning på oppgavene.

Kort 1:
Her har jeg funnet frem et stempelsett fra Stempelglede , Spring botanicals ,som jeg nesten ikke har brukt før.
Motivene har jeg malt med H20 maling,som jeg ikke har brukt på en del år.
Bakgrunnen er laget med distress oxider og litt cosmic shimmer glitter kiss.
På gåsungene har jeg brukt snow marker. Et medium som puffer seg opp når jeg bruker varmepistolen  på det.

Kort 2:


Her har jeg gjort et dypdykk i stæsjet mitt ,og funnet frem bakgrunn og elementer som jeg laget for lenge siden.

Nå er jeg spent på neste utfordring :-) 

Takk for at du kikket innom bloggen min ! 








1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelige, Else!
Som vanlig løser du oppgavene med bravur :))
Veldig vakkert det vårkortet med de flotte blomstene mot den bakgrunnen :))
Kjempekoselig julekort.
Min løsning kommer i løpet av et par dager, håper jeg ;))