Free background from VintageMadeForYou

mandag 1. juni 2020

Mai utfordringen

Hei!

Nå er jeg ferdig med forrige måneds utfordring.
Og så ser jeg jo at jeg selvfølgelig ikke har fått med meg et element på andre del av utfordringen. 
Det får jeg desverre ikke tid til å rette opp i .
Men poster kortet likevel .

Lag et kort med teknikken " scrappy strips".
Kjempekjekk teknikk som er morsom å jobbe med 
,samt en får brukt opp en god del restepapir.

Oppgave 1 : Konfirmasjonskort til gutt

Her er min løsning:




Og så til Oppgave 2: Julekort 
                            Lys (lykt,stearinlys etc.)

Og gjett hva jeg manglet... jo selvfølgelig lys!
Men som sagt ,jeg får ikke rettet på det nå. 

Så her er kortet:



Og så er det min tur til å velge en oppgave :-) 
Denne går over Juni og Juli.

Lag kort med hjelp av embossingpulver/glaze og stensiler eller stempler.

Lag et valgfritt kort og et julekort :-) 

Og jeg vet hva jeg skal ha med på julekortet ;-) 

Takk for at du kikket innom bloggen min !




2 kommentarer:

Scrappyline sa...

Så fine kort 😀

BenteS sa...

Kortene dine ble flotte, Else! Meget bra løsning på oppgaven!
Mine kommer i løpet av uka, må først nyte finværet ;)
Takk for den nye utfordringen, den er spennende!