Free background from VintageMadeForYou

lørdag 1. februar 2020

Desember og Januar utfordringen

Hei !
Nå er det på tide med et nytt innlegg .
Er lenge siden nå ,og det er fordi det er mye som har skjedd på det private.
Men nå er jeg klar med nytt innlegg og nye ting å vise 😊

Ta en kikke her,for å se Bente sine flotte løsninger på utfordringen min.

Utfordringen min var: 
Lag et kort med materialer som vi hadde igjen fra kit`et fra da vi var på kurs med Olga Heldewein.

Jul: Lag et prosjekt med lag på lag på lag

og her er mine løsninger: 


Materialer til dette kortet er fra Olga Heldewein /@13arts.
Tekststempelet er fra Altenew.

Og nå til jule delen av utfordringen. 
Her må jeg innrømme at jeg tok meg vann over hodet ,hehe..
For det tok myye lenger tid enn jeg hadde beregnet.
Men i mål kom jeg,og jeg er ganske fornøyd :-) 
Fremgangsmåten fant jeg på en russisk video på youtube,
se her hvis du vil prøve å lage en :-) 






De forskjellige lagene inni lampa ,har jeg kuttet ut ved hjelp av Scan n cut`en min. 
Selve stjerneforma har jeg laget selv ved hjelp av kraftig papp ,tapetkniv,limpistol og gesso som grunning. 
Etter at den var ferdig grunnet ,fikk den et lag med gel medium med grove glitterflak .

Det var det for denne gang :-) 

Takk for at kikket innom bloggen min !

1 kommentar:

BenteS sa...

Flott løsning på oppgaven, Else!
Herlig kort fra kit'et til Olga :))
(Er så glad jeg fremdeles har litt igjen av disse nydelige arkene)

Juleprosjektet er vidunderlig vakkert!
Snakk om arbeid du her har gjort!
Så flott med lys i :))