Free background from VintageMadeForYou

fredag 5. juli 2019

Sørlandsscrappen

Hei !

I begynnelsen av Juni var jeg på Sørlandsscrappen,sammen med Bente og mange andre scrappegale.
Og denne gangen fikk jeg faktisk produsert en liten bunke med kort.

Her kommer de med en kort beskrivelse på hvert bilde .


Et enkelt kort med motiver fra en grafikkpakke jeg har.
Motivene skrev jeg ut på tykke ark og kuttet de ut med scan n cut. 


Samme som over med motivene.
Bakgrunnen er også fra en grafikkpakke.
Selve kortet er et ristekort med litt pajetter bak vinduet,
Teksten er fra en eldre rub on jeg har.


Bakgrunn laget med distress oxid. Stemplet og embosset motivet med gull.
Malte med Altenew akvarellmaling.
Vasen ble stemplet og embosset med gull på vellum . Klippet ut vasen og limte det på under  buketten.



Bakgrunn laget med distress oxid.
Stemplet Altenew blomster lag på lag rett på bakgrunnen.


Motiv fra grafikkpakke.


Blomster og blader  fra Altenew stempler. Noteark i vellum.
Rosegull ramme rundt et ferdig passpartou kort.
Litt bling rundt gir en fin finnish.


Dette kortet er laget med noe av det jeg kjøpte på treffet.
3D embossinfolder med trestruktur fra Tim Holtz ,og ei herlig ugle med tekster fra Kort og godt.


Altenew blomster embosset i gull på sort akvarellpapir.
Fargelagt med de gode gamle H2o malinga.

Et enkelt kort laget med stempel fra Søstrene grene.Fargela det ganske enkelt med vanlige tusjer.
Tekst fra en eldre rub on .

Her har jeg brukt embossingfolder og stempel fra et engelsk magasin.
Embosset på sort papir ,hadde på gilding wax i gull for effekt.
Stempelet er stemplet og embosset i gull .

Nå er det sommer og sol som skal nytes :-)🌞

Ønsker alle sammen en riktig fin sommer !!

1 kommentar:

BenteS sa...

Så gøy å se kortene dine igjen, Else!
De er nydelige alle sammen, og enda flottere når du holder dem i hånden :))
Nyt finværet så lenge vi har det - vi sees snart!