Free background from VintageMadeForYou

torsdag 2. mai 2019

April utfordringen

Hei ! 
Vi er allerede kommet til Mai. I dag poster jeg kortene mine fra April utfordringa. Er litt forsinket med det,har hatt en del andre ting som måtte bli ferdig :-) 

Jeg utfordret Bente til å lage kort med Smudge and bump teknikken.
Samt pakkelapper til jul .
Hennes knallfine bidrag finner du her.

Her er mine bidrag :-) 

Første kortet her laget jeg til Bente til bursdagen hennes .
Stensilen jeg har brukt her er fra Panduro .

Kort nr 2:
Dette er et lite kort på 10x 10 cm
Stensilen har jeg laget selv med Brother scan n cut.

Kort nr 3: 
Stensilen her er fra Panduro.


Materialer:
Div distress oxides inks
Kartong
Div stensiler
Div stempler
Gesso og sort versamark blekk
Div pynt

Og her er pakkelappene mine:

De to til venstre ble ikke så bra,så de skal jeg fikse litt på .
Ellers ble jeg godt fornøyd med de to til høyre.
Kantene fikk et lite strøk med cosmic shimmer glitter kiss .
Istedenfor stensiler har jeg brukt tekstempler .
Stemplet først med svart versamark,forskjøv det hele litt,så stemplet jeg med hvit pigment ink flere ganger .


Veldig gøy å holde på med smudge and bump teknikken.
En kan jo lage utrolig flotte bakgrunner til kort.

Bente har bestemt utfordring for Mai:

Lag en LO,lerret,rammekort eller annet med et bilde som betyr mye for deg.

Lag et julekort: design bestemmer du selv 

Dette blir spennende å holde på med :-) 

Takk for at du tok turen innom !!


1 kommentar:

BenteS sa...

Så gøy å se kortene dine, Else! Nydelige alle sammen! Heldige meg som er lykkelig eier av det ene :))
Pakkelappene dine ble også veldig flotte!
Jeg får heller lage noen ved en senere anledning ;))