Free background from VintageMadeForYou

mandag 31. desember 2018

Godt Nyttår!! Og årets siste utfordring..

Godt nyttår til alle sammen ! 

I kveld er det tid for årets siste blogginnlegg. 
Jeg utfordret Bente til å lage et interaktivt kort,et såkalt double slider kort .
For å se hennes nydelige løsning på utfordringen ,klikker du her :-) 

Jeg ble ikke fornøyd med mitt jule slider kort,men det var fordi målene ble litt feil.
Men viser det allikevel.
Det er en gøyal teknikk som jeg garantert kommer til å bruke flere ganger :-) 

Jeg har brukt bare restepapir på kortet.
Stempelene er fra et engelsk stempelblad.

 Og slik ser det ut når du trekker i den nederste flippen. 
Er ikke reinsdyret herlig. 
Og det er her du ser tydeligst at målene ble feil for meg.
reinsdyret skulle kommet enda lenger opp,slik at en kan se at det vinker til deg.
Flippen nede blir til en lomme som en kan legge gavekort etc i .

Det andre kortet laget jeg på under en time.
Brukte utelukkende restepapir og ferdig pynt som jeg hadde liggende.
Jeg trengte et kort med to lommer i og da ble dette løsningen .



Og til slutt vil jeg vise frem bursdagskortet jeg laget til datteren vår :-) 
Hun har bursdag i desember og er ei skikkelig julejente.

 Motivene utenpå og inni er fra ei grafikkpakke kjøpt på The hungryjpg.
Blomstene har jeg laget selv. 
Jeg har gitt litt farge til blomstene ved hjelp av cosmic shimmer gilding polish og glitter kiss grønn.
Bakgrunnen har også fått litt farge  ved hjelp av cosmic shimmer gilding polish og glitter kiss rød.



Neste års nye utfordring har Bente kommet med ,og det er å lage et vårlig gratulasjonskort ved hjelp av Altenew stempler og vannfarger. 
Det er en utfordring jeg gleder meg til :-) 

Da gjenstår det å takke alle for det gamle året og takk til alle som har kikket innom her :-) 
Setter utrolig stor pris på det :-) 
Ha en fortsatt fin nyttårskveld !!

2 kommentarer:

BenteS sa...

Godt nyttår, skjønne Else!
Så herlig løsning på oppgaven; nydelige kort du har laget. Kan ikke få bestemt meg for om det er første eller siste kort som er min favoritt ;))

Takk for all inspirasjon, hjelp og støtte i året som nå er lagt bak oss! Du er et unikum som mestrer alt du gjør, og jeg prøver suge til meg litt lærdom ;))
Takk for alle fine kommentarer på bloggen min - de varmer når de kommer fra en så kreativ sjel som deg <3

Gleder meg til mange fine stunder sammen også i dette året, både kreative, i treningssalen og andre sosiale sammenhenger :))

Bibbi sa...

Lekkert!