Free background from VintageMadeForYou

torsdag 1. mars 2018

Utfordringskortet Februar

Hei!
I dag er det første vårdag,men her i sør er det ikke mye som minner om vår. 
Mye snø og ganske så kaldt. 
Da er det godt å kunne holde på litt innendørs med favoritthobbyen :-) 

I dag vil jeg vise kortet jeg laget til februar utfordringen mellom Bente og meg .
Du kan klikke her for å se hennes nydelige og vårlige kort .

Her er skissen og fargepaletten vi skulle bruke :




Og dette ble mitt resultat :-) 


Materialer :
Tekststempel: Ukjent
Kartong: Hvit bazzil og lys grønn bling bazzil
Mønsterpapir: Maja design Sofiero:
Strolling down the rose path
A romantic picnic in the park
Ephemera
Annet: Blomster,blader av restepapir,sommerfugl,bånd og bling

Denne gang er det min tur til å utfordre ,og jeg har valgt å gjøre det litt enkelt denne gangen :-) 
Vi har begge et godt utvalg av distress oxid inks,så utfordringen blir :

Bruk Oxidene og lag et eller flere regnbuekort ! 

Tusen takk for at du kikket innom :-) 




1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelig vårkort, Else!
Herlige papirer og motiv du har benyttet.
Takk for ny utfordring; skal bli spennendeå prøve oxidene igjen -
venter med lengsel og smerte på de 12 siste som nå er bestilt ;))