Free background from VintageMadeForYou

mandag 17. oktober 2016

Decoupage

Nå nærmer julen seg med raske skritt :-) 
Skulle av og til ønske jeg hadde ti armer som alle kunne jobbe samtidig,for det er såå mye jeg har lyst til å lage ;-) 

Jeg har ihvertfall fått prøvd meg litt mer på decoupage den siste uken .
Det er virkelig morsomt!

Første her er inspirert fra fb gruppa Vi som liker decoupage.
Er så mange fine av disse ,så måtte prøve på en selv også .
Den er ikke helt ferdig,skal pyntes litt på stetten og ha litt hvit sand i bunnen av glasset .


Baksiden av glasset .

En dekorert fiskebolleboks.
Den er fin å ha telys i.


To like telysestaker.


Og den siste .. en støpt lysestake .
Støpt av avrettingsmasse ( egner seg kun til innebruk) og i en papirkakeform.
Telyseglasset er støpt fast oppi stjerna.
Siden kledd med serviett og lakkert i mange lag.
Pyntet med bånd og materialer fra Søstrene Grene


Det var alt for i dag :-) 

Ha en fin kveld videre !

3 kommentarer:

BenteS sa...

Du er så kreativ, søte deg!
Disse var nydelige!
Drev med decoupage for evigheter siden, men nå inspirerte du meg til et nytt forsøk :))
Ha en fin kveld!

Unknown sa...

Dette ble rett å slett nydelig <3 Så lekkert laget og gjennomført <3

Elsemor sa...

Tusen takk for fine kommentarer :-)