Free background from VintageMadeForYou

torsdag 29. september 2016

Jul med Kreative hender

Nå begynner det å gå fort mot jul ,så fokuset på julekort er stort.
Jeg har igjen designet for Kreative hender ,med noen flotte digistempler jeg har fått av henne.

Første kortet er et staffeli kort . På innsiden er det en fin tekst fra Kreative hender ,og bak den er det et skrivefelt.
Kortet er også laget til en utfordring,bruk bånd på kortet, på min lokale scrappegruppe .

Materialer: Mønsterark fra Panduro ,Vibeke Spigseth poppydesign
Speilkartong fra Søstrene Grene
Bazzil bling som kortbase
Bilde fra internett
Glitterlim
Bånd fra Ikea
Martha Stewart punch
Norsk Stempelblad tekststempel




Motivet fra Kreative hender er fargelagt med Chameleon tusjer.Ikke så godt å se på bildet,men det har også fått litt ekstra glitter i form av Stella Wink penn på julekulene og blomstene.
Blomstene har jeg laget med Heartfelt Creations Stempler og dies,fargelagt med distress.


Materialer: Mønsterark Papirdesign Stille natt
Color copy ark 250 gr som kortbase
Stella Wink Clear
Heartfelt Creations Christmas Poinsettia stamps
Chameleon Tusjer
Distress ink
Martha Stewart puncher
Motiv på utsiden og tekst på innsiden fra Kreative hender



Jeg er også veldig glad i lage såkalte clean and simple cards (CAS).
Ofte er enkle det beste :-) 
Motivet er fargelagt med Chameleon tusjer.

Materialer: 
Bakgrunn er laget med color copy ark og cuttlebug embossing folder.
Sløyfebånd
Rød kartong som kortbase
Gull speilkartong fra Søstrene Grene
Motiv fra Kreative hender
Tekststempel fra Norsk stempelblad

Det var alt for i dag:-) 
Kanskje du fikk litt julestemning nå i høstværet ? 
Ønsker alle sammen en flott dag og takk for at du kikket innom :-) 

1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelige julekort, Else!
Herlige ark og farger du har brukt, og motivene og versene fra Kreative Hender er så fine :))
Gleder meg til å se flere kort fra deg etterhvert...