Free background from VintageMadeForYou

mandag 18. april 2016

Imagepac

Jeg har fått ett nytt "leketøy" i hus :-) 
Jeg har lenge ønsket meg en Imagepac .
Hvis du er nysgjerrig på hva det er ,kan du lese mere om det her på  http://tusenideer.no/slik-kan-du-enkelt-lage-dine-egne-stempler/
Min lokale hobbybutikk,Hobbyhimmelen,fikk tak i en for meg.
(Super service av de ,hjelper meg alltid når jeg får slike innfall som dette :-) )
Så nå kan jeg lage mine egne stempler.
Selvfølgelig gikk jeg tom for svart blekk til printeren min,så jeg har ikke fått laget all verdens ennå.
Men noe ble det :-)

Her er et kort ,der jeg har laget hjørneteksten og motivet med Imagepac.
(Se vekk i fra vannmerket mitt på bildet,gikk litt fort i svingene når jeg redigerte bildet.Og det kunne desverre ikke rettes opp igjen etterpå.)



På det nederste bildet har jeg laget to forskjellige stempeltrykk,som jeg har embosset .
Jeg brukte faktisk softwaren til Cameoen min for å designe dette stempelet ,med tilhørende tekster som passer inn i midten .
Nå er det bare å skaffe seg mer blekk,for dette var gøy!
Litt knoting,men følger en instruksene,så blir det bra resultat av det :-)

Og så selvfølgelig.. ingen sponsing av dette innlegget.

Ønsker dere en flott dag videre :-) 

1 kommentar:

BenteS sa...

Gratulerer med nytt leketøy!
Dette ser skikkelig moro ut :))
Kortet var lekkert, nydelige farger og flott motiv og detaljer!
Gleder meg til fortsettelsen ;))