Free background from VintageMadeForYou

mandag 8. februar 2016

Flere kort med Altenew stempler

 Som jeg har nevnt i et tidligere innlegg ,har jeg helt forelsket meg i Altenew stemplene.
Jeg er veldig glad i blomster motiver og da er disse stemplene helt perfekte.
På disse kortene har jeg brukt stempelplata Vintage roses .
Her bygger en opp blomstermotivene lag for lag .

På dette har jeg stemplet med både distress inks og adirondack dye inks.

Noen ganger er det greit å lage et kort ferdig som det bare er å sette tekst på når en trenger det :-) 
På dette er det stemplet med Adirondack inks.


Her er det brukt en god blanding av Versafine ,distress og Adirondack inks.

Småkort er kjekt å ha .Fine å bruke opp resteark av kartong på ,som ellers ville blitt for smått for et stort kort. Her er det bare brukt Versafine ink .

Ønsker alle sammen en fin dag !!

Og som før :jeg blir ikke sponset av Altenew.

1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelige kort, Else!
Stemplene er så vakre, skjønner godt du er glad i disse :))
Flotte farger du har brukt på stemplene, jeg liker spesielt godt småkortene dine :))
Gratulerer med "ny" blogg - nydelig!!