Free background from VintageMadeForYou

mandag 12. mai 2014

Kort og påske egg

Jeg prøver å lage meg et lite lager av ferdiglagde kort.Slik at når det trengs er det bare å ta et kort fra boksen,og så personalisere det litt.
Det er ikke alltid jeg har rett type kort liggende(forrige innlegg).
Dette er et av kortene i lageret mitt.
Bakgrunnen er fra Monica Bjørk .
Det hvite hjertet har jeg designet selv.Det består av tre lage limt oppå hverandre.
Alt er kuttet med Cameoen .
Blomsten har jeg laget selv av kaffe filter og distress ink.

 Og i påsken dekorerte jeg et påske egg til ei god venninne som hadde bursdag i påsken.
Tok et vanlig påskeegg i papp og grunnet det godt.
Malte så med lilla metallic maling.
Påførte crackle lakk og et strøk med gulmaling på toppen.
Kantene ble pyntet med blonder ,og toppen dekorert med egenlagde kaffefilter blomster,fjær og bånd.


Etterhvert skal jeg få laget en tutorial på hvordan jeg lager kaffefilter blomstene :-)
Ønsker alle sammen en fin dag :-) 

Ps.Legg gjerne igjen en kommentar;-)

1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelig som alltid, Else :-))