Free background from VintageMadeForYou

fredag 1. juli 2011

Kake eske og armbånd

I morgen skal vi i bryllup og i den forbindelsen var jeg i utdrikkingslag til bruden for et par uker siden.
Vi skulle ha med oss hver sin lille ting som minte om oss,slik at hun kunne gjette hvem det var fra.
Min gave ble dette.
Ei eske formet som en kake og et armbånd laget av crackle beads i fargene krystall og gammelrosa.
Litt vanskelig å få fine bilder av armbåndet.
Oppskrift og fremgangsmåte på esken fant jeg på Randi`s blogg her.
Esken hennes er mye finere og mere detaljert,men jeg ble fornøyd med min utgave.




Ønsker alle en fin fredagskveld!!

2 kommentarer:

Anita sa...

Så nydelig Else-Renate!!! :) Moro å titte inn på Randi sine sider... :) Ho lager mye fint, og så er ho flink og legge ut tutorials... :)

Stoooooooor klem fra tante... :O)

Elsemor sa...

Tusen takk,tante <3

Hun har utrolig mye fint på bloggen sin,finner mye inspirasjon hos henne.

Klem fra Else :-)