Free background from VintageMadeForYou

torsdag 2. juni 2011

Julekort

Ja,nå har jeg endelig begynt sånn smått på julekortene.
Hadde egentlig tenkt å lage 4 stk i mnd fra januar,men slik ble det jo ikke.
Har en del å ta igjen.

Her er et såkalt recessed window card.
Fremgangsmåten finner du HER


Stempel: Holly Berry House,Stempelglede og ukjent norsk tekststempel
Papir: Bazill og restepapir
Blekk: Staz on
Annet: Acetat,glitterlim og bling

Motivet er stemplet på acetat .Deretter har jeg fylt inn motivet med glitterlim.

Ha en fin dag!!!





2 kommentarer:

Anita sa...

så nydelig kort Elsemor... :) Jeg har ikke begynt på julekort enda jeg... Kanskje jeg skulle det... hihi... :) Er jo så mye annet gøy å lage... :)

Elsemor sa...

Hihi...ser den.men jeg må være hard nå.I fjor fikk jeg nesten ikke nok julekort.Men ja,skulle ønske jeg hadde mange armer,det er så utrolig mye jeg har lyst til å lage,som jeg ikke rekker ....