Free background from VintageMadeForYou

torsdag 30. mars 2023

Mars utfordringen

 Hei!

Denne måneds utfordring er klar.

Vi skulle lage sort/hvitt kort som hovedoppgave,

og twisted easel card som juleoppgaven.

Her er mine løsninger : 


 

På disse har jeg brukt  div stempler fra Altenew .

Tekststemplene husker jeg desverre ikke.

Embossing folder fra et engelsk magasin.

 


 

På dette kortet har jeg brukt nydelige ark fra Studio Light.

Blomster er selvlaget med stempler fra Heartfelt Creations.

Bente`s nydelige kort kan du se her.

Så er det tid for ny utfordring.

Hovedkort : 

Layered flowers dies som hovedelement.

Julekort:

Never ending card
 

Takk for at du kikket innom :-) 


 

1 kommentar:

BenteS sa...

Så nydelig julekort, Else!
Flott design på hovedkortene også, nydelige blomster, og den embossing folderen likte jeg godt.
Bra oppgave til neste gang, selv om jeg er litt skeptisk til "never ending" kortet - har dårlig erfaring med det designet fra tidligere 😉