Free background from VintageMadeForYou

mandag 31. oktober 2022

Ny måned ,nytt innlegg

 Hei!

Denne måneden valgte Bente utfordringer .

Rett og slett alt går ,gjerne noe en har brukt sjeldent eller aldri.

Ta gjerne turen innom og se Bente`s flotte kort :-) 

Her er mine :

På dette kortet har jeg funnet frem et stempelsett jeg aldri har fått brukt før.

The Christina collection flowers and tags fra Card making magic.

Settet har jeg fått i gave fra Bente :-) 

Blomstene ble embosset med hvitt ,og fargelagt med Altenew akvarell maling.

Blomstene er klippet for hånd.

Bakgrunn er en embossing folder jeg har hatt liggenede og sjeldent brukt.Usikker på produsent.

Julekortene (det ble to denne gang )


 


   På disse kortene har jeg latt meg inspirere av 

Jeg har brukt stempler fra Stempelglede ,Vintage Holly.
Stemplet med distress ink.

Og nå..neste måneds utfordring blir for to måneder.
 
November og Desember.
 
Og utfordringen har vi fått av min datter:
 
Temaet for måneden er Julemotiv, fordi det beste jeg vet er jul. Fargepaletten som bør følges så langt det lar seg gjøre står i stil med temaet, og er selvfølgelig julefarger. 
Utfordringens andre punkter er altså at det skal lages slimline kort. Man må bruke minst ett stempel, og kortene må inneholde minst en gulldetalj.
 
Her er fargepaletten til utfordringen: 
 
 
Masse lykke til, gleder meg til å se resultatene! - Wenche
 
Takk for at du kikket innom bloggen min :-) 
 
 





1 kommentar:

BenteS sa...

Nydelig som alltid, Else!!
Her likte jeg absolutt alt, design, papirer og detaljer - alt er så forseggjort :))

Oppgaven fra Wenche falt virkelig i smak, gleder meg til å ta fatt på den! Den kan du gjerne overbringe min takk for :))