Free background from VintageMadeForYou

onsdag 8. desember 2021

November /Desember utfordringen

 Hei!

Nå er vi snart i midten av Desember,og tid for å legge ut noen kort igjen .

Bente og meg ble enige om å la utfordringen vare ut Desember,for Desember er ofte en ganske hektisk måned. 

Men jeg har fått laget et av hver ..vanlig og julekort . 

Og flere blir det nok :-) 

Til disse kortene har jeg latt meg inspirere av flere videoer på youtube som viser Lavinia stamps tutorials.

Stempler : Div fra Stampscapes,alv og blomstereng fra et engelsk magasin.
Blekk:Div. Distress oxides og Versafine Black onyx

Kortet glitrer litt mer i virkeligheten enn det jeg klarte å fange på bildet.


Var innom Hobbyhimmelen i høst og så dette stempelet fra Pink ink design: Faboulus feline.
Dette stempelet bare måtte jeg ha.
Denne er prikk lik favoritt katten vår ,Nusse. 
Og hvorfor ikke lage et julekort med Nusse i snøen :-) 

Her har jeg fulgt Winter trees tutorial fra Lavinia stamps på youtube.
Nusse er fargelagt med Pan pastels.
Andre stempler er fra det siste bladet fra Simply cards and papercraft.
Det fulgte med noen nydelige stempler og en stensil til å lage såkalte scenic cards. 

Dette kortet glitrer også mye mer i virkeligheten :-) 

Takk til deg som kikket innom!

Flere kort vil komme etterhvert :-) 






1 kommentar:

BenteS sa...

Else, for noen herlige kort!
Den katten er bare helskjønn, og så fint å plassere ham i et snølandskap :))
Laviniakortet er også nydelig, fin blanding av stemplene.
Mine kort og ny utfordring kommer i løpet av helgen.