Free background from VintageMadeForYou

søndag 4. juli 2021

Juni utfordringen

 Hei!

Ny måned ,ny utfordring.

Forrige måneds utfordring var det Bente som valgte og hun valgte at en skulle bruke en stor dies som hovedelement på kortene.

Her ser dere hennes nydelige kort !

Jeg kjenner at jeg ikke er helt i kort modus for tiden.

Dels fordi på denne tiden av året er det hagen som tar mye av min tid.

Og jeg har fått inn en bestilling på konfirmasjons invitasjoner (kjempegøy!)

Men kom i havn..

Her er mine bidrag: 

Her har jeg brukt:
 Et stempelsett fra et engelsk magasin.
Distress oxider til bakgrunn.
Cosmic shimmer glitter kiss som fairy dust.
Og diesen er Weeping willow tree die fra Memory box.


Her har jeg brukt: 
Tekst og ramme fra et grafikksett.
Håndlagde blomster.
Glitterlim og bånd.
Diesen er fra Crafters companion Gemini: Double-sided Happy Holly days.

Det var mine kort :-) 
 
Og nå..........................

Ny utfordring:

Lag et papirprosjekt, du velger selv hva .

Ett (kan selvfølgelig lage flere hvis du vil) prosjekt siden det er sommer ,og gjerne opptatt med andre ting :-) 

Takk for at du kikket innom bloggen min :-) 


2 kommentarer:

BenteS sa...

Flotte kort enda en gang :))
Det første med feen på er aldeles nydelig!

Mariann Jakobsen sa...

To flotte kort! Om du er i hagemodus, så kan du tydeligvis lage kort likevel ;)
Hvor går denne utfordringen du snakker om?
God sommer fra din nye følger fra nord :)