Free background from VintageMadeForYou

fredag 4. desember 2020

November utfordringen

 Hei!

I kveld deler jeg det ferdige resultatet fra November utfordringen .

Jeg bestemte oppgaven og den var todelt:

1. Bruk cosmic shimmer/glitter kiss

2. Vannmaling 

Bente har lagt ut sine kort her ,skikkelig nydelige julekort💝

Her er mine kort /prosjekter (jeg laget en del sÄ det er mange bilder):

Dette er et bilde som jeg laget til min mor.

Jeg laget det slik at hun kan bytte ut bildene,og snu passpartouet for Ă„ bytte stil.

PÄ det Þverste er det embosset notemÞnster pÄ passpartouet.

Bildet er malt med Altenew metallic vannmaling.

PĂ„ denne siden er det embosset snĂžstjerner.
OgsÄ malt med Altenew metallic vannmaling.
 Bildene er desverre veldig dĂ„rlige ..beklager det.


Dette laget jeg fÞr jeg bestemte meg for oppgaven,men siden jeg kun har vist det pÄ Instagram ,mÄtte jeg bare vise det her ogsÄ.
Et slimline kort .
Stempel fra All and Create.
Malt med Altenew Metallic vannmaling.


PĂ„ dette har jeg ikke brukt cosmic shimmer/glitter kiss,men en slags pasta med grove sandkorn i .Fargela pastaen med akrylmaling fĂžr jeg brukte den med en stensil.
Blomstene er Tim Holtz og fargelagt med distress oxides.

Neste kort laget jeg etter en skisse fra SĂžrlandsscrappen som var i slutten av November.
Bakgrunnen er laget med cosmic shimmer glitter kiss og stensil.

PĂ„ dette kortet har brukt The Ton stempel .
Stemplet pĂ„ kraftkartong og fargela med Derwent Graphitint og vann 
for en vannmalingseffekt.
Teksten er embosset med rose gull . 


Og sÄ kommer de siste kortene.
Her har jeg brukt cosmic shimmer glitter kiss til Ă„ lage bakgrunnene.

Et shaker kort.


Phu.. det var en god del kort denne gangen :-) 

Neste utfordring har Bente valgt :

Lag et nyttÄrskort

Julekort...Alt er lov 

Takk for at dere kikket innom bloggen min :-) 

NĂ„ er vi i full gang med fĂžrjulstida,sĂ„ da Ăžnsker jeg alle ei flott og rolig adventstid🎄

















1 kommentar:

BenteS sa...

SĂ„ mange lekre kort - her har du virkelig vĂŠrt i "flow" modus!!
Jeg elsker blomsterkortene dine, de er vakre og elegante, og du har vĂŠrt flink med vannmalingen!
Den murbakgrunnen er rÄstilig! Det skal utprÞves en gang...
Tusen takk for fine ord pÄ bloggen min - Þnsker deg ei fin helg!