Free background from VintageMadeForYou

mandag 2. mars 2020

Februar utfordringen

Hei!

Februar er ferdig,og våren står for døren.
I Februar utfordret Bente med teknikken star/sunburst.
Vi skulle også lage et julekort med samme teknikk på en litt annen måte. 

Hennes flotte kort finner dere : her

Jeg kommer til å vise julekortet først denne gangen .

Starburst teknikken er en fin måte å få brukt restepapir på. 
Det kommer ikke så godt frem på bildet, men selve stjernen har striper med glitter på i spissene.
Blomstene har min tante laget og er fra Heartfelt Creations .




Dette kortet er et bestillingskort. Fikk noen stikkord som : Gjerne litt frekt,skuddår,kampsport,gaming og ellers ganske fritt.
Så her ble løsninga å lage mønsterpapir selv .
Og da passet det jo godt å bruke sunburst teknikken .
Stempelet er et digitalt stempel fra Renkadoodles.
Blomst fra min tante,fra Heartfelt Creations.

Og nå er det min tur til å utfordre :-) 
Jeg velger å bli inspirert av våren og vil vi skal lage kort og julekort med ....
BLOMSTER

I herlige vårfarger.
I buketter,krukker,tønner..
Lag på lag(Altenew osv.) eller håndlaget.
La rett og slett blomstene være fokuset på kortet.

Takk for at du tok turen innom !




2 kommentarer:

Scrappyline sa...

Kjempefint kort 😀

BenteS sa...

Fantastisk flotte kort!
Julekortet er nydelig, ser ut som det har vært litt av en jobb å "pusle" sammen :)

Artig det bestillingskortet ;)
Her har du virkelig klart å oppfylle bestillers ønsker. Lo godt av det herlige motivet
:)

Takk for flott ny utfordring! Den gleder jeg meg virkelig til å ta fatt på.