Free background from VintageMadeForYou

onsdag 22. mars 2017

Utfordring bretteteknikk

Nå er det ei god stund siden siste blogginnlegg.
I mellomtiden har jeg vært på scrappetreff på Sørlandsscrappen:-) 
Hadde ei fantastisk helg med tilsammen 50-60 andre scrappere !
Bildene fra produksjonen fra treffet kommer i neste innlegg.

Faktisk laget jeg kortet til utfordringa mellom meg og Bente på treffet :-) 
Hun postet sitt kort i går ,så stikk innom bloggen hennes her,for å se det utrolig flotte kortet hun har laget . 

Mitt bidrag er inspirert fra et kort jeg fant på Pinterest.(Desverre finner jeg ikke linken til kortet igjen.)



Blusedelen på kortet vippes opp og under er det skrivefelt .

Nå gleder jeg meg til neste utfordring :-) 

2 kommentarer:

BenteS sa...

Fantastisk flott løst, Else!
Det var et stilig kort, og så nydelig med blondene som markering rundt :))
Fin bretting - denne må du lære meg en gang :))

Vi holder oss i samme gate ang. neste utfordring - litt dårlig på idèer for tiden ;)
- jeg vil vi skal lage et vårkort med "recessed window"!

Elsemor sa...

Tusen takk 😊Lærer villig vekk dette😉 Så gøy utfordring !Gleder meg til å sette igang.