Free background from VintageMadeForYou

mandag 9. januar 2017

Sørlandsscrappen

I november var jeg på  Sørlandsscrappen i Mandal.
En hel helg med scrapping ,kjasing og godt selskap sammen med 49 andre scrappedamer.
Nå er det ikke lenge før det braker løs igjen .
Jeg var ganske så produktiv på treffet og har tatt bilder av de kortene som er igjen etter jula.

Begynner med et samle bilde over alle sammen,
dette ble tatt dagen etter jeg kom hjem .











Det var en liten kikk på hva jeg fikk produsert da.

Nå er det et nytt år og det kreative hodet mitt er fullt av ting jeg har lyst til å prøve ut.
I tillegg jobber jeg med en oversikt over kort og andre ting jeg lager opp(hvis noen er interessert i det 😉 ) 

Ønsker dere alle en riktig fin dag videre og takk for at dere kikket innom :-) 


3 kommentarer:

Unknown sa...

Så flotte kort! Du var utrolig produktiv på treffet! :)

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Du er så flink og fikk laget utrolig mye på treffet!
Håper vi kommer i nærheten av hverandre denne gangen også!

BenteS sa...

Fantastisk samling kort, og de er så fine alle sammen!
Skjønner ikke hvordan du klarte være så produktiv mellom all skravlingen ;))