Free background from VintageMadeForYou

fredag 11. mars 2016

Dekorerte lys

Jeg lager ikke bare kort for tiden .
Jeg bestemte meg rett etter nyttår at jeg skulle lage meg et lite lager med dekorerte lys.
De er veldig kjekke å ha til en liten gave som plutselig det  er et behov for .

Her har jeg først brukt med noen fantastisk flotte stempler fra Studiolight for å lage et vintermotiv.
Motivet ble stemplet på akvarellpapir,fargelagt med inktense og så blendet fargen med vannpensel.
Scannet det inn på pc,for så å printe det ut på silkepapir.


 Motiver funnet på internett og printet ut på silkepapir.
Vintermotivet har i tillegg fått dekor av håndlaget kaffefilter blomst og blonde.


Motiv fra internett,skrevet ut på silkepapir.
Enkelt sort bånd til pynt...det enkle er ofte det beste :-)


Ønsker alle som er innom en fin helg! 



1 kommentar:

BenteS sa...

Så flotte lys!
Fantastisk fine motiv du har brukt!