Free background from VintageMadeForYou

tirsdag 22. september 2015

En oppdatering for året

Jeg har ikke blogget så mye i år,men kort har jeg jo laget .
Så jeg har samlet sammen de jeg har fått tatt bilde av,noen er desverre av mobilkvalitet,men sånn er det når det går litt fort i svingene av og til :-)

 Gorjuss stempel fargelagt med promarkers.Blomster laget med Heartfelt Creations dies og stempler.Arkene er resteark.

 Her er jenta og hesten kuttet med Cameoen min..Kuttefilen er fra Treasureboxdesign.
Dette kortet er stort ,20x20 cm .Arkene er også resteark.


 Motiv kuttet med Cameo ,brudepar og duer er fra Silhouette store .Teksten er også skrevet og kuttet med Cameoen.Ark er Bazzil bling.

 Dette er laget med mønsterpapir ,motiv og tekst som fulgte med i ett engelsk paper craft blad.Husker desverre ikke hvilket.

 Et enkelt kort laget med resteark og stempler fra Stampscapes. Elgen er fra ei plate med clear stamps,husker desverre ikke merket.

Så er det bare å redigere flere bilder,så kommer jeg nok litt ajour etterhvert.
Ønsker dere alle sammen en fin dag :-)

1 kommentar:

BenteS sa...

Flotte kort, Else.
Artig å se du lager så mye forskjellig!
Jeg vet jo hvor produktiv du er selv om ikke alt blir blogget ;))