Free background from VintageMadeForYou

mandag 11. juni 2012

Brosje / Broche

I dag vil jeg vise hva jeg laget til min mor ,som takk for all hjelp jeg får i hagen vår.
Jeg perlet en brosje til henne ,som hun kan bruke med sin festdrakt.
Mønsteret er fra Sharon Bateman og kalles The Morning glory.
Jeg perlet inne en swarovski krystall i midten.

Today I want to show you what I made for my mother,as a little gift for all the help I get in our garden.
I beaded a broche for her,so she can wear it with her folk costume.
The design is The Morning glory from Sharon Bateman.
As extra I bezeled a Swarovski rivoli crysatal in the middle.



Og her er hun i drakta si:
And here she is:


Jeg var heldig med valget av blåfarge :-)
I was lucky with my choice of blue.




Drakta hennes er blitt brodert av min tante som driver Tæsselædden gårdsbutikk.                                     Dere kan se mere av henne her .



Ingen kommentarer: