Free background from VintageMadeForYou

fredag 11. november 2011

Mine diller

For litt siden ble jeg utfordret av min tante til å skrive litt om mine diller.
Jeg svarte i kommentarfeltet for et par innlegg siden,men tenkte jeg skulle utdype det litt i dag.
Jeg har ikke bare en dille ,men en hel haug av de,hehe..

To av dillene mine er kortlaging og perling.
Jeg elsker smykkesteiner og kan stå og beundre de vakre steinene lenge.
Eksempler på kortene og smykkene har jeg presentert for dere mange ganger.

Men nå i det siste har jeg også fattet interesse for one stroke maleteknikken.




Også har jeg jo stempeldilla da..ehemm..(har jo så få...)
Nå i det siste er det Magenta serien jeg har litt dilla på.
En del av disse skal nok få et godt hjem hos meg, når anledningen byr seg.
Dette er bare et lite utvalg av alle de vakre stemplene <3





Jeg har også fått litt dilla på hekla engler.
Men dette skal jeg blogge om ved en senere anledning.

Men nå er det forberedelser til julemarkedet her på Tinnheia som  opptar en del av tida.
Det blir det også et eget innlegg om.

Ja,dette var litt om mine diller.
Har du en eller flere diller?

Ingen kommentarer: