Free background from VintageMadeForYou

lørdag 9. juli 2011

Julekort

I dag er været her på Sørlandet grått og trist.
Sommeren lar vente på seg.
Men i slikt vær ,kan en få gjort en del inne som ellers ikke ville blitt gjort.
Har fått redigert ferdig en del julekort jeg har laget.


 1.På dette kortet har jeg brukt håndlaget grått papir,med stjernemønster i.
Motivet er stemplet på acetat med staz on ,og påført glitterlim på baksiden.


 2. Her har jeg brukt et 3D klipp motiv,teksten inni er fra Stempeglede.


3. Bakgrunnen på dette kortet har jeg laget med Pan Pastels.
Eller har jeg brukt samme metode på motivet som på kort 1.
Innsiden har blitt stemplet med snøkrystall stempler fra Stempelglede.

4. Dette er et såkalt staffelikort.
Bildet av fuglene har jeg funnet på nettet.
Snøkrystallene bak bildet har jeg stanset ut med en Spellbinder dies,i dobbeltsideig limark.
Tok vekk den øverste beskyttelsen ,og helte så over klare små glass perler.
God jul stempelet har fått et tynt lag med Stickles glitterlim i fargen Frost(det vises nesten ikke på bildet).

Ønsker alle sammen en flott lørdagsettermiddag!

Ingen kommentarer: